northern city lights

school style shopping travelling music events 100% life

lauantai 14. toukokuuta 2011

- -

....en enää keksi kunnon otsikoita.... 


Day 09 - picture of a person who has gotten you through the most

because I just love to camwhore...



top Hilfiger Denim
vest Missäy
jeans Cheap Monday
belt Ullared
sunglasses Primark
Blogger tappo laadun.

En ihan totta tiiä kuka ois auttanu mua eniten eteenpän elämässä. Oon suurimmaksi osaksi selviytyny ihan itse, mutta kyllä sitä apua on ystäviltä saatu aina kun sitä on tarvittu. 



Yllä näkyykin mun tämänpäiväinen ulkonäkö. Suuntasin puolenpäivän aikaan keskustaan Coffarin seinämaalauksen tiimoilta, mutta loppujenlopuks aloteltiin sitä hommaa vasta neljän aikaan koska joku johto tms oli kateissa. Ootellessani kiertelin kauppoja ja etsin itselleni lakkiaismekkoa alle viidelläkymmenellä eurolla.Tunnin kiertelyn jälkeen kasassa oli kolme käypää vaihtoehtoa enkä voinu olla ylpeempi itsestäni koska MISSION ACCOMPLISHED ja äiti saa ostaa mulle ne GUESSin kengät. Näistä kolmesta vaihtoehdosta (joista ei tietenkään ole kuvia koska en oo ostanu vielä mitään mekkoa ja olin turha laiska sovittelemaan niitä vielä) päädyn varmaan Seppälästä löytyneeseen mekkoon, se oli vaalee ja siinä oli ruusun kuvia ja se oli ihana 

Musta kyllä vähän tuntuu et äiti aliarvioi mun kykyä löytää vaatteita halvalla koska ei se muuten ois voinu mitään tommosta ehottaa.

Ens viikolla on viimeset kokeet ~! Oon onnellinen, mut toisaalta en pysty käsittään et IB loppuu jo. Se on ollut kuitenkin sen verran iso osa mun elämää (=mun koko elämä) viimesten kahen vuoden aikana ja nyt se loppuu. En haluu tuntee sitä tyhjyyttä kun ei tarvi tehää enää kokeita, ei Internal Assesmenteja, External Assesmenteja Extended Essayta, ei kokeita,, ei mitään. Vaikka toisaalta en vois olla ilosempi koska mun ei enää koskaan tarvi tappaa sosiaalista elämääni koulun takia.

Ens viikon perjantaina mulla on kans kampaaja, ja mua vähän jännittää koska en yhtään tiiä mitä haluun näille hiuksille tehtävän... ne kyllä vaalenee (varmaan aika paljonkin) mutta muusta ei ole mitään tietoa.

We'll see.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti