northern city lights

school style shopping travelling music events 100% life

keskiviikko 4. toukokuuta 2011

30 days challenge.

Day 01 - a picture of you with 10 facts.


01 - mulla on ainakin ruotsalaiset sukujuuret, mut mun suvun historia on vähän mysteeri. Esim. kaveri nimeltään Stephan Hansen Stephanius (Stephanius on mun sukunimen wanha kirjotusmuoto) on tod.näk. mulle sukua, mutta kaveri on elänyt 1600-luvulla Tanskassa ja oli muuten Tanskan hovihistorioitsija! 

02 - mua harvoin luullaan suomalaiseksi - yleisimmät arvaukset mun kotimaasta sijoittuu Etelä-Eurooppaan ja Turkkiin, myös Japani ja Kiina on aika yleisiä, jostain syystä.

03 - mulla on ahdistuneisuushäiriö, eikä mua yhtään häiritse puhua siitä, ei se mitenkään outoa ole. Mulla on         ollut myös lääkitys sen takia, mutta lopetin sen (lääkärin luvalla). En tosin koskaan alottanu sitä uudestaan niin ku mun ois pitäny. Tai no alotin mut lopetin samantien koska se vei keskittymiskyvyn jonnekin todella kauas minusta.

04 - vaikka en pääse käymään Helsingissä kovin usein, mulla on tunne et se on paikka mihin oikeesti kuulun ja missä mun oma koti on. Terveisin koko elämänsä Oulun seudulla asunut....

05 - kerran mun perhe oli todella lähellä muuttaa Kiinaan isän työn perässä, mutta jostain syystä se ei sitten toteutunutkaan.

06 - itken todella harvoin, vois melkeen sanoa etten itke koskaan. Kuitenkin itkin kaks tuntia kun en saanut lippuja X JAPANin Lontoon keikalle.

07 - mulla on polvivamma, joka johtuu omasta kömpelyydestä ja terveyskeskuksen osaamattomuudesta. Mulla on myös synnynäinen rakennevirhe vasemmassa jalkapöydässä, se on matalampi ku mun oikean jalan jalkapöytä.

08 - mulla on paha tapa jotenkin päätyä aina jonkun sorttiseen mediaan. Oon ollu esim. Suosikissa, Kalevassa, Forum24'ssä (oulun seudun paikallislehti) sekä useissa paikkakuntalehdissä, mua on haastateltu televisioon, oon ollu avustajana leffassa (Väärät juuret), sekä mun kuva on päätyny jonkun gallerian seinälle.

09 - mun unelma-ammatti on vaihtunu aika tiheään tahtiin. Oon halunnu olla mm. arkeologi, opettaja (kunnes tajusin olevani surkea opettamisessa), näyttelijä, laulaja, tanssija, kirjailija, poliisi ja (kriminaali)psykologi.

10 - kaikista muusikoista eniten kunnioitan YOSHIKIa ja hideä. Vähän lame fakta mut en keksiny enää mitää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti