northern city lights

school style shopping travelling music events 100% life

maanantai 16. toukokuuta 2011

blabber.

Se tunne kun Suomi voittaa Ruotsin 6-1 ja nyt äiti pakottaa mut laulaan


♪♫♪den glider in den glider in den glider in i mål igeeeeen vi ska kämpa vi ska ge alt det vi haaar vii skaa taa guul iiiigeeeeeen ♪♫♪

mun lakkiaisissa ja saan kuulemma omistaa sen Robbanille, mun serkun ruotsalaiselle miehelle. 
En halua :(

Tälle on siis pohjana se ku vuonna 1995 kun Suomi viimeksi voitti MM-kultaa ja Ruotsi tuli hopealle Nina 3 vuotta ottaa ja laulaa kirkkaalla lapsen äänellä Den glider iniä Robbanille. Ja nyt Ninan 18 vuotta pitäisi tehä sama temppu uudestaan vähemmän kirkkaalla ja viehättävällä lauluäänellään. Hyvin todennäköstä kyllä on että jää tekemättä.

Asiasta kukkapurkkiin, tänään oli palkkapäivä mikä puolestaan tarkoittaa uusia asioita minulle nyt heti - ! No ei vaan mulla oli tarkotuksena vaan käydä Gina Tricotista ostamassa valkonen toppi joka on melkeen identtinen mun pilalle menneen lempi (bile)paidan kanssa. Mut ku olin saanu sen topin ostettua mieleeni juolahti että olisipa mukavaa saada uudet kengät, varsinkin kun ainoat kunnon kenkäni (jotka käyvät melkein jokaikisen vaateyhdistelmän kanssa) ovat tilapäisesti pois käytöstä. Pyörinkin siis Kenkämeklarissa ja Spirit Storessakin tavoitteenani löytää halvat kengät, koska mun palkka ei nyt mitenkään ylimaallisen iso ole ja mun pitäis niillä rahoilla pärjätä vielä Helsingissäkin (lähinnä sillä myöhemmällä kerralla ku sinne meen). Kummassakaan aiemmista ei onnistanut, jonka jälkeen muistin et Anttilassa saattaa olla vielä alennusmyynnit (en oo ihan perillä Anttilan alennusmyynneistä), ja matkalla Anttilaan muistin et tosiaan Andiamokin on olemassa. Poikkesin siis ennen Anttilaa Andiamossa enkä vois olla ilosempi että muistin kyseisen kaupan olemassaolon ~! Siellä nimittäin oli ihan jepa alennushyllykkö, josta löysin nämä:


Tarkemmin sanottuna siis Friis & Companyn kengät, jotka oli alennuksessa 20 euroa.  Sanoisin, että ihan jees, alkuperänen hinta oli siinä 70 euron luokkaa. Oon onnellinen ~


Ennen mun minimuotoista kauppakierrosta poikkesin kans levykauppa Äxässä ja hankin vihdoinkin liput D'hen.. sitä siis luvassa ensi sunnuntaina!


En kyllä mitenkään mahottoman innoissani oo koska D on todella kaukana mun lempibändistä, mutta lupaus on lupaus nii että mennään sitten ja muutenkin keikoilla on aina kiva käydä. Tällä kertaa tosin meen ihan suosiolla sinne Glorian yläkertaan chillaileen ja kattoon keikkaa sekä olemaan baaritiskillä. Eiköhän tosta kivaa tule ! 
line gif Pictures, Images and Photos

Day 13 - a picture of your favorite band or artist


X JAPAN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti