northern city lights

school style shopping travelling music events 100% life

keskiviikko 2. helmikuuta 2011

latest buy & other stuff

...tai no oikeestaa äiti nää makso.

Sain eilen pääsykoekirjat Helsingin, Tampereen, Turun ja Jyväskylän yliopistoihin (miinus jkl:n tilastotiedekirja koska aattelin et toi käyttäytymistieteiden tilastolliset menetelmät -niminen laitos luultavasti ajaa ihan saman asian).


Eli, kuten varmaan kuvasta jo näkeekin mulla ois kiikarissa psykologian opiskelu tän IB-rupeaman jälkeen ja koska mul ei keväällä oo loppukokeiden takia aikaa lukea pääsykokeisiin, niin päätin lukasta nuo kirjat nyt talvella, että sit keväällä mun tarvii vaan kerrata. Oon niin nokkela. Mulla oikeestaan olis ykköstoiveena päästä Helsingin yliopistoon koska siellä on kaikista laajin kurssivalikoima psykologian suhteen, ja myös paljon valinnanvaraa sivuaineiden suhteen. En tosin pidä yhtään todennäkösenä et mun tyhmällä päällä pääsis heti kerralla sisään, mutta kokeillaan nyt ties vaikka yllättyisin. Eli toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan. 

Osallistuin myös Viksu-kilpailuun, mut vaik sattusinki pääseen siin palkinnoille, niin se ei oikeestaan vaikuta mitenkään mun sisäänpääsymahdollisuuksiin paitsi Jyväskylän osalta, koska viksussa palkitut pääsee suoraan pääsykokeiden kakkosvaiheeseen aka soveltuvuustestiin !

Mut okei koska en jaksa lätistä opiskelusta koko aikaa, niin päätin laajentaa tätä postausta vähän ja esitellä mun viimesten parin viikon ostokset (koska silloin olin vielä rahoissani). Mun tosin pitää varottaa et mun kameralla tulee ajoittain aivan järkyttävän laatusia kuvia, ihan sama mitä tekis. Eli siirrytään seuraavaks lagiseen camwhoraukseen --->


Ensimmäisenä vähän viimeaikojen kirpparilöytöjä! Vasemmal vissii joku H&M paita ja ...neuletakki? Jotain sinne päin kuitenki! Oikeel sit Bershkan paita jonka poimin mukaani paljekirppikseltä. Anteeks muuten tää mun epäedustavuuteni mut oon nyt kaksinverroin sairaana (nuha+mahatauti mut ei siit sen enempää) nii en hirveesti jaksa ees yrittää edustaa mitenkään.


Kaks seuraavaa: vasemmal huivi jonka löysin niinikään Second Hand Storesta, ja oikeella farkut jotka löysin MICK'Sin alekorista hintaan 15e (alkup. hinta 59.99)! Noitten lisäks oon ostanu kans perusvaaleensiniset Cheap Mondayn farkut/housut/mitkälie (joista ei oo kuvaa koska kökkö kamerani ei suostunut mitenkään ottaan yhtään onnistunutta kuvaa siitä). Noi kahet oli ehk ensimmäiset housut  mitkä oon ostanu pitkään pitkään aikaan, koska oon täs pari vuotta menny lähinnä leggarilinjalla. Oon hyvin ylpee itestäni


Seuraavaks taas vähän kirpparilöytöjä. Okei nyt täs vaihees varmaan huomaa jo et käyn aika paljon koluamassa Oulun (muutamia) kirppareita, lähinnä Paljekirppistä ja Second Hand Storea. En oo kovin usein rahoissani, ja kirpparilta löytää yllättävänki usein hienoja, hyväkuntosia ja halpoja vaatteita! En pysty käsittää miten jotku ihmiset voi vihata kirpputoreja, koska ite en ainakaa pystyis elään ilman niitä, kuhan vaaan muistaa pestä sieltä ostamansa vaatteet ennenku pistää ne päälle... Jokatapaukses täs pari Pepe Jeansin paitaa mitä oon löytäny viimeaikoina, vasemmanpuoleinen Paljekirppikseltä ja oikeenpuoleinen Second Hand Storesta.
Me likey

Okei mä myönnän et mul on paha tapa ostaa lähinnä paitoja, ja sit aina tuskailen ku mul ei oo housuja/hameita/mitään. Jokatapaukses mul on viimeaikoina kehittyny tietynlainen kiintymys merkkivaatteisiin, joten niitähän on sit ropissu mun vaatekaappiin aika tasaseen tahtiin. Tos ylhääl on Hilfiger Denimin t-paita, jonka löysin one wayn alesta. En yleensä ees osta vaatteita uutena, paitsi alennusmyyntien aikaan ja joskus harvoin jos oikeesti löydän jotain kivaa jota en joo jo jostain kirpputorilta löytäny.


Oon addiktoitunu laukkuihin. Ja tän nimenomaisen laukun takia rakastan nykyään kirpputoreja enemmän kun koskaan ennen! Löysin tän LV-laukun Paljekirppikseltä hintaan 18e, ja tutkittuani sitä huolellisesti päädyin lopputulokseen et se on joko aito, tai aivan helvetin hyvä feikki. Mut ihan sama onko toi aito vai ei, se on hieno jokatapauksessa

Ihan silleen by the way, sain varattua Dionesta loossin perjantaisia Oulun Lyseon Drama Guildin jatkoja varten! Vaikeeta oli ja Dionen ravintolatoimenpäällikkömikälie yritti huijatakki mua, mut onneks ei sentää onnistunu siinä! Eli perjantaina bailabaila @ Dione. Siitä lisää sitten myöhemmin!! Toivotaan vaan et tervehdyn siihen mennessä.

Loppuun viel palasia mun penkkaripuvusta ~ oon suunnitellu tätä pukua itekseni suunnilleen puoli vuotta jo, ni en jaksa oottaa et pääsisin pukeen sen päälle (sitä tosin ei oo vielä tehty, mutta kuitenki)!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti