northern city lights

school style shopping travelling music events 100% life

torstai 10. helmikuuta 2011

hairhairhair and the picture of th old me.

Mulle tarjottiin (=äiti tarjos) mulle mahollisuutta mennä kampaajalle leikkaan ja värjään hiukset ennen lakkiaisia. Otin tarjouksen vastaan koska hei, jos toi maksetaan mun puolesta niin miksi ei? Rupesin sit miettiin, et kehtaisinko värjätä mun hiukset sitten ihan kokonaan uudella värillä. Rupesin pohtimaan jos uskaltautuisin vaalentaan hiukset suhtkoht vaaleiksi (ei kuitenkaan ihan vaaleiks koska sillon näytän albiinolta). Ois siistiä saada semmoset tuhkanvaaleet/hopeet/jotai sinne päin olevat hiukset, mut luulen et näytän sit vaa vanhalta kääkältä ja muutenkin koko vaalennushomma arveluttaa mua aikalailla koska mulla on luonnostaan jo suht tummat hiukset ja oon just saanu elvytettyä mun hiukset siitä tuhosta mikä oli seurausta tästä

Eli aivan hillittömästä hiusten värjäyksestä on ollu kyse mun hiusten kohdalla. Ja nyt ku oon saanu vahingot korjattua aka leikattua kaikkia yyberkuivuneet latvat pois jotka on jäännöksiä tosta mun hiustenvärjäysrumbasta, oon uudestaan alottamassa sitä? En ehkä sittenkään, vaikka joku vaalee väri ois kyllä tosi kiva. Ehkä pysyn kuitenkin tässä ruskee/musta linjalla koska se on mun hiusten kannalta kaikista turvallisinta ehkä, koska mun hiukset kasvaa kuitenkin aika nopeesti niin tummasta ei paista mun jäätävä tyvikasvu ihan niin helposti ku vaaleesta. :D Sivumennen sanoen rakastan vieläki noita pinkkejä hiuksia, ja oon sataprosenttisen varma et jos niitä ei pitäis värjätä niin paljon / mulla ois luonnostaan sikavaaleet hiukset (= eu tarvii leikkiä värinpoiston kanssa) ni mun hiukset ois varmaan vieläkin pinkit ;----; !

Yritän kasvattaa nyt hiuksia ihan hillittömästi ennen lakkiaisia, et mul ois semmoset kivan pituset hiukset jotka vois kihartaa kunnolla ymsymsyms. ! Yritän myös pitää mahollisimman hyvässä kunnossa nää hiukset nyt, mikä tarkottaa todella hidasta hiustenvärjäystahtia.

Ihan jännää muuten katella noita vanhoja kuvia itestään, tuo ensimmäinenki on jotai kaks vuotta vanha ainaki ja on muuten helvetin jäätävä. Mulla on itellänikin vaikeuksia tunnistaa itteeni noista vanhoista kuvista.
....visual kei indeed does things to you.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti