northern city lights

school style shopping travelling music events 100% life

torstai 8. syyskuuta 2011

lakkiaiset, vol. 2

Mä valmistuin viime perjantaina. Tai siis sain sillon IB Diploman. Pääsin siis IB'n läpi pistemäärällä, joka oli ihan hyvä mutta olisi se toki parempikin voinut olla. Anyhow, pääsin läpi. Perjantaina pidetty IB Diploma Ceremony voidaan siis käsittää mun virallisina lakkiaisina, koska kesäkuussa sain lakin sillä ehdolla, että pääsen mun loppukokeet läpi. Ja nyt se lakki on mun täysin ehdoitta.

Ja tältä siis näytin perjantaina. Näytin tolta myös kesäkuun lakkiaisissa, paitsi että hiukset stailasin eri tavalla. Miten hauskaa oikeesti puhua kaksista lakkiaisista, IB:llä saa wanhojen tansseja lukuunottamatta lukion parhaat tapahtumat tuplana, tänä vuonna myös abiristeilyn jonne tosin en mennyt koska epäilin vahvasti, ettei mun kunto kestäis toista abiristeilyä, vaikka kahet penkkarit kestinkin.

Ai joo, ja oli kiva huomata, että toisin kuin kesäkuussa, tällä kertaa mun varpaissa kiersi veri noissa kengissä! Winwin.

dress: VILA
scarf: pieces (mulla oli muuten sama IB penkkareissa, lolol)
shoes: GUESS
Lakin ostin Halosesta, hehe

Ja tässä vaiheessa on varmaan hyvä taas pahoitella kuvien yhä vain kusisempaa laatua. Ostin kulutusvimmassani nimittäin uuden puhelimen. Samsungin Galaxy Minin, tarkemmin ottaen. Ja sen kamera ei mikään huippukamera ole, kuten kännykän kameroista ylensääkin voidaan sanoa. Elän edelleen ilman kunnollista kameraa, sillä talouden ainoa kamera hajosi kesällä, ja sen korjaaminen maksaa melkeinpä saman verran kun uuden kameran ostaminen, joten vanhempani päättivät, että turha sitä on ruveta korjaamaan. Luultavasti saan uuden kameran sitten kun itselläni on varaa sellainen ostaa, joten pyydän edes pientä ymmärrystä tätä ahdinkoani kohtaan. Tosiasiassa mulla itelläki on motivaatio päivittelyyn laskenu roimasti ton kameran menettämisen myötä, mutta teen parhaani.

Anyhow, saatiin ehkä maailman kauneimmat lappuset tuolla nimenomaisessa seremoniassa mistä aloin kertomaan. Niiden paperien takia on nimittäin käyty hermoromahduksen partaalla useampaankin otteeseen (varsinkin theatre artsin suhteen, kiroon sen aineen alimpaan helvettiin >:|). Sen paperin takia on saatu muutamaan otteeseen paniikkikohtaukset (thx, english & theatre orals for ruining my life eiku) ja ollaan koettu lukemattomia epätoivon hetkiä. Ja stressattu enemmän kuin laki sallii. Tai siis ainaki toi kuvaus sopii mun lukion viimeiseen vuoteen. Ei sillä, jos olisin nyt ysillä niin kokisin varmaan saman mielenhäiriön kun kolme ja puoli vuotta sitten ja menisin IB-linjalle sillä overall, it was great. Vaikka melko vaikeaa olikin.

Mutta mä selvisin siitä täysjärkisenä ja nyt mun elämä on tylsää koska ei oo mitään tekemistä. Onneksi työharjoittelu tuli ja pelasti.

Okei seremonian jälkeen lähettiin juhlimaan kovasti. Oltiin Bar B:ssä, Karaokeaitassakin pyörähdettiin, mutta koska karaokejono oli muistaakseni täynnä niin se jäi vain pyörähdykseksi, ja lopulta päädyttiin Nuclear Nightclubiin. Yritettiin kans Otto K:hon mutta se sattuikin olemaan K-20 (niin kuin minä viisaana ja selväpäisenä ihmisenä muille yritin sanoa), joten sekin visiitti jäi lyhyehköksi. Mukana menossa olivat Karo, Ada, Saija ja Hannele, hekin IB:ltä tänä vuonna valmistuneita. Muitakin nähtiin. Oli kivaa.

:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti